I farten

• Klubbens Avelsrekommendationer

Föräldradjuren:

• har känd patellastatus
  • är ögonlysta inom ett år vid parning
  • har en DNA-test avs prcd-PRA (utf. av vet) insänd till klubben alt heriditärt fri
  • är utställda på officiell utställning med minst "Very Good" (uppdaterat 23.02.01)

Är det tomt här just nu? Alla annonserar inte sina valpkullar så prova att ta kontakt med någon av våra uppfödare runt om i Sverige. En lista över dessa finner du här

Vill du annonsera? Skicka manus och bilder till hemsida@srtbk.se

VALPAR

Kennel Stensöbäcken's

Vi har två fina valpar, en hane och en tik till salu. De är födda 15 augusti 2024.

Fader: SE UCH NO JV-19 RUSSKAYA ROSKOSH SOLNECHNYI SVET (AS12215/2019)

Moder: NORD JV-19 STENSÖBÄCKEN'S JILLA (AS25852/2019)

Båda valparna har härligt temperament, de är frimodiga och kavata och de ser även ut att ha förutsättningar för att kunna hävda sig i utställningsringarna för den som är intresserad av det.

Vid intresse så hör av er till mig så berättar jag mer

Susanne Wiik

susannewiik62@gmail.com

Kennel Eel Garden's

Nu har vi valpar på Eel Garden´s!

Tre hanar och en tik födda 12 juli och de kan flytta till sina framtida familjer i början av september.

U.Eel Garden's Baby Babylona 1 x BIM & cert
E. Eel Garden's Rb Thousands Of Kisses

Båda föräldrarna har ett fantastiskt bra och ras-typiskt Bolonka temperament, Patella UA, Ögon UA, godkända utställningsmeriter och är mycket trevliga familjehundar med en stor ”ÖgonGodis” faktor, dvs riktigt trevliga att vila ögonen på.

Intresserad av att veta mer?

Kontakta Birgitta Schéle

Tel 0707536665